Friday im in love...

Hade lite tråkigt, och tänkte att jag skulle dra och träna, eftersom jag hade 3 timmar tills jag och Marie skulle ses. Så satte på mig mina gymkläder, och satte upp håret. Jag går ut genom dörren och tänker säger för mig själv "It's friday. Man ska inte träna på en fredag. Sen ska jag till jobbet i morgon, och då vill jag inte ha träningsvärk". Så gjorde i ordning lite vitlöksbröd och gjorde en svampstuvning. Så jäkla gott. Är grym på att laga mat.

Men ikväll ska jag och Marie och kanske Angelica hem till Maja sötisen, och basta och kolla på en film. Så otroligt värt. Sen tidigare så skjussade Tony (min lådsas pappa) mig till Donken (♥) så köpte vi hem massa god mat :)

Längtar tills nästa vecka. Då kommer pengarna in. Pappa ska få tillbaka sina pengar, sen ska jag frysa mitt kort. Och vet ni hur man gör det? En glasslåda med vatten, lägg kortet i lådan, och in i frysen. Då har du fryst kortet. Hahaha en shopaholic som jag måste göra så.
Tänkte ge mitt kort till Alice, så att jag inte kan använda det, men hon är serriös när hon förklarade att hon skulle klippa sönder kortet. No thanx.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0