GAY

Tjoobree!

Vaknade idag, på skit bra humör. Solen skiner (sken) och allt va bara bra. Jobbet gick också bra, det gick snabbt. Det gick bra, om man räknar bort att jag blev tillfrågad att torka borten stor hög diaree på toaletten. Hell to the no. Gjorde ca 5 försök... svimmade nästan. Så jävla nasty. Jag vet att jag är en nasty tjej, but how low can I go.
Glodenshowers? Haha driiiiiiiiiiver. Bajs är inte min grej. Hur fan ska jag kunna uppfostra ett barn? Vi väntar med spänning.

Nu ska jag till stan med! Kanske drar ut ikväll. Ingen aning. Jobbar ju imorgon också. Känns som om att det är det enda jag gör nu förtiden.



Jupp, im nuts.

Tänkte ladda upp massa bilder från igår med Mirush, men hinner inte. är redan sen. Skulle tagit 09 bussen.. Och nu blire 39 bussen. Jag gör mig ikke populär ska jag säga.

Fan va gla jag är. Fråga inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0