God yeah

Efter att ha fått nya blåmärken över hela kroppen från dagens fysik lektion (Så går det när man sitter i ett klassrum fullt med testostreon. liggandes på golvet, och blir sprakad... inputtad i skåp, kastad över bord. tänker inte peka ut några *host* (Nicklas och Rappel)...) så lever jag mot alla odds. Hahaha fy fan, men är typ den enda fucking tjejen i klassen! Det är sämst :/ Were is Mira and Alice?

Idag har jag varit i skolan, och hemma, gjort lite franska manikyr och fixat ögonbrynen. Ikväll ska jag träffa Alice, sens vi är lediga i morgon. Wooho! Har haft min preggo jacka idag, den är så fin! synd bara att den nu är smutsig Nicklas...

Hahaha jag är så jävla barnslig, snackade med Mamma idag om hur påsken kommer se ut. Såklart så frågar jag när påskäggen kommer. Och hon kollar snett på mig. då var jag tvungen att säga "Hoppas att det blir skattjakt igen..." ^^  Fjaaaant!
har iaf blivit bjuden hem till Alice för att måla påskägg! Lite vårstämmning.




hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0