Grinchen = me

Är så jäkla grinig och tjurig idag (haha kanske är samma sak...)... Ligger i sängen och ska dra till jobbet om en timme. Vill gråta så trött är jag. Jobbar till 10 idag. KUL! :(

Hahahaha så jävla kul i morse iof... Alice kom sen till skolan idag, och smsar mig och frågar vilket klassrum vi är i. Hahaha jag svarar s huset våning nio. (Egentligen var vi på bottenvåningen, och inte på våning nio)  så den bruden gick upp för alla trappor! Hahaha score!!!!! När hon väl upptäcker att vi ska vara längst ner, kommer hon in i klassrummet "Frida, jag hatar dig". Made my day. But she loves me... Or does she...

Måste tagga till nu alltså. Annars kommer det bli otrevligt på jobbet. Ska äta nuggets! Se om jag hittar nån perfekt nugget igen. Ska ha lite cheddar dipp oxå. Och curry. En coca cola och pommes. + meny kanske... En muffin om jag blir på bra humör.
Har ett problem till, vet ej vad jag ska ha på mig :( Det är inte lätt när det är svårt, som Dennis säger.
Han har masserat mig i 1 timma idag. He's the reason why I don't need a boyfriend. He gives me everything I want. Massage and no labels :)

Juste skulle skriva nåt om Alex oxå... Haha wtf man.
Alex dozilizofeles som jag kallar hnm är min bror från Grekland. Han är en gliiidare. Och stekare. Vi ska besöka hemlandet nästa summer! Snorkla galet! :D Inte för att vi troligen kommer att göra dt. Men drömma går.

 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0