Is that what you did?!

Fick en lektion i hur man dansar på klubbar igår. Ska man serriöst stå och gnugga sitt kön mot någons ben eller rumpa!? För tydligen gör alla det när dem är ute och klubbar. Om jag blir tillsammans med någon igen, ska jag fan ALDRIG låta hnom gå ut och dansa. Speciellt inte reggaeton eller vad det heter. Oh hell no. This is bullshit. BULL SHET! Det är äckligt. Jag hoppas ni killar får en mensfläck på benet. I really do.

Aja, nu ska jag möta upp alice ganska snart. Och har inte ens börjat fixa mig. Im so smart. Ikväll blir det fest igen! Kommer bli så jävla kul! Alice och jag på taket. Ska ta lite roofies... Hahaha som i the hangover!
You are most likely to end up in the roof ^^. Så ska jag träffa Simone också, som kommit hem frå Thailand nu! Fuck va kul det blir ikväll. Taggad till tusen!





Love yah bitches.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0