it's a hard work work...

jobbet gick bra idag, men fick stå och skura golven (hjälpte dem som stänger). Hahaha fy fan, det är mansgöra! Fan va hårt det var. Skrubba skrubba skrubba. Golvet var helt blött, troligen av min svett :P
Juste, det är en gubbe på jobbet, vetefan va han heter men han tror typ att bara för jag är tjej kan jag inte lyfta ett skit. Han lät mig inte ens skjuta in brickor i disken... Gentleman? Snarare tron på att tjejer är klena. Pfff... jag är stark... He.. he.. he...
Satt kvar på jobbet med Larsson, och snackade i en timma med Erik i högtalar telefon. Yes, we are nolifers, and we love it.


Imorgon är jag taggad för Alice blinddate! Haha om hon nu inte är för sjuk. Sen ska jag kanske på ett besök till sjukhuset :/ Sen får vi inte glömma att min störda men söta lillebrur Rasmus fyller 16! Då blir det tårta. det uppskattas... Men nu ska jag sova, för klockan är mkt, och jag har skola i morgon. Börjar med en dubbletimme matte b, och sen en dubbeltimme med fysik a med Per. Wohoo, taggad till tusen. Or am I...? I guess we will never find out.

Ciao bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0