Jag dör av garv i efterhand!

På jobbet (jag va nte där). Någon hade ringt Daniel mitt i natten, och inte sagt någonting. Han diskuterade tydligen med Mohamed om vem denna mystiska person kan ha varit? Could It be me? Mohamed va bombsäker på att det va jag som hade ringt Daniel, varpå Danieel säger nåt i stil med "Du känner inte Frida, Hon skulle ALDRIG förstöra sin godnatt sömn för att ringa mig". Well you know me to well. Hahaha så jäkla kul.

Igår vad jag med världens bästa Emma! Hade skit mysigt, med nacho chips, guacamole och salsa! Ben&Jerrys och läsk. Kunde inte bli bättre. Men man ska passa sig för att säga sådär, för det blir dåligt.
Låg hela natten och grät i telefonen istället. Älskar fredagar.

Men ikväll blir det bättre upp!!! :D Bio med Emma, sen ferre!

Kommentarer
Postat av: Deeeennis

Det låter nice :D allt utom att gråta en natt i telefon? :/

<3

2010-03-27 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0