Norway?

Ska jag jobba i Norge i sommar? Well who knows... Känns läskigt att åka upp dit helt helt helt själv... Utan att kunna språket ens en gång :/ Men kan bli kul att träffa nya människor såklart! Haha jag lever bara en gång... Fast om Edward biter mig, lever jag en snutt längre. Men frågen är då fan hur jag ska göra med mitt nuvarande jobb? Säga upp mig? Jag lär ju fan inte få ta ledigt i en månad i sommar? Eller?... Aja, får väll se hur det blir.

Hahaha juste va inte på jobbet idag. När jag skulle stämpla in kom Kahled och fråga om jag ville skita i att jobba. Oh yes. Så Åsa (min moster) kom och hämta upp mig och Rasmus så åkte vi hem till dem och skulle fira Rasmus B day med en lunch oc rock band! Wohoo.
Juste fick köra bil oxå! Jag är så grym så att det finns inte. Har aldrig kört bil förut. Fast det är svårt, bilen var ju lika stor som en hummer. Fail for me.


Men nu ska jag vara asoscial och kolla på nån film eller så :) Ciaaaaaao biatch.



Remember that.


Kommentarer
Postat av: Deeeeennis

I Norge? way?..

Chill att slippa jobba :) hade vart kul å se dig köra bilen tror jag :D



btw, har inte vart hemma i helgen så tro inte jag dissa din blogg ;) haha cya tomorow! i skolan :< <3

2010-03-21 @ 20:37:44
Postat av: Frida

Yeeah, way! :D hahaha a men jag kommer ju jobba i Norge dummer! Jo, det va roligt att se mig köra kan jag tro! Im awsome.



Jag började ju lixom undra varför du inte kommenterade :/ Haha



<3

2010-03-22 @ 12:28:53
Postat av: marie

jag vill följa med dig till norge :D vadå för jobb?

2010-03-23 @ 22:08:58
Postat av: besviken deeeeeeeeeennis

Haallå ;o inget inlägg? ;< nu blev jag ju besviken Frida :o </3

2010-03-23 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0