Possibility

Tjo breees! Skola idag :/ men skönt nu när det är så ljust på mornarna! Man känner sig lite bättre då iaf. Sen hade jag svenska nationella prövning. Skrev om mina drömmar. Men det värsta är när man vaknar upp. För ca 2 veckor sen vaknade jag mitt i natten, och hade glömt allt som hade hänt de senaste 3 veckorna. När jag väl kom på att allt inte var en mardröm så va det inte lika kul längre. Som ett slag i hjärtat. Allt gör så ont nu. Can't the pain just go away?

Men iaf, ska jobba idag! Känns sådär. Känns som att det enda jag gör just nu är att jobba. Hela tiden. Det är det enda som rör sig i min skalle tyvärr. Men pengar får jag in. Denna månad ska Alice klippa mitt kort. Jag slösar så jävla mkt. Så semester blir det i sommar. Eller? Juste, jag jobbar ju hela fitt sommaren :D Underbart... Not. Isf måste jag ta ledigt nu, och det kan jag inte. För vill ju ta en sista minuten resa nånstans. Alla ska iväg! Spanien, grekland, argentina, usa... Trevligt. Im stuck here in this dump in the ground called Älvsjö. This is bad.

Ääh, kanske kan ta nån vecka... Ska fråga idag på jobbet. Måste verkligen bort. Bara bort. Alice och tjejerna ska till Grekland. Hur lockande är inte det??



Hittade en skit söt klänning från Bikbok! Ska ta och köpa... nån vacker dag... Tänk att ha den på midsommar! :D






Kommentarer
Postat av: Deeeeeeennis

Den va snygg :)

2010-03-18 @ 08:58:46
Postat av: Frida

tack dennis the mennis! :D Jag gav dig ett tuggimi, så nu skulle du ju köpa den till mig. My b day is in may :)

2010-03-18 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0