Statess of america.

Satt på kemilektionen jag och Alice. Sniffade klorgas, och försökte starkt komma på alla stater i USA.

Detta är USA:s stater i alfabetisk ordning (Dem med "*" framför kunde vi) :

*Alabama
*Alaska
*Arizona
Arkansas
*California
*Colorado
Connecticut
*Delawere
*Florida
*Georgia
*Hawaii
*Idaho
Illinois
Indiana
*Iowa
Kansas
Kentucky
*Luisiana
*Maine
Maryland
*Massachusetts
Michigan
Minnesota
*Mississippi
Missouri
*Montana
*Nebraska
*Nevada
*New Hampshire
*New Jersey
*New Mexico
*New York
*Noth Carolina
*North Dakota
Ohio
Oklhoma
*Oregon
Pennsylvania
Rhode Island
*South Carolina
*South Dakota
Tennessee
*Texas
*Utah
Vermont
Virginia
*Washington
West Virginia
*Winsconsin
Wyoming

Hahaha borde kanske tilllägga att vi hade Atlanta, Miniapolis, Orlando och Panama på våran lista också. Stupid bitches. Men kul hade vi! Tills hon knuffade in mig i väggen, men det är en annan historia.
Och jaaa, Alice... Du kanske hade rätt om att det va 50 stater. Men hela världen är förvirrad. OK!?
Du ska få dina 20 spänn som vi slog vad om. In your dreams.

Sen var jag så hypat på att rabbla upp fakta, så satt med Tony och Rasmus efter middagen. Vi började då med USA:s stater återigen. Ledde till Afrikas länder, Europas, Asiens länder, Amerikas länder, världshaven och sist men fan inte minst alla stockholms förorter. Skoja inte om det tar tid. Jag jobbade mig längs blåa, gröna och röda linjen och sedan till pendel och tvärbanan. Hahaha otroligt kul faktiskt. Har lärt mig så jävla mycket idag.
Btw, lukta ej på Klorgas. Jag och Alice satt och luktade på det, medans man förr i tiden använde detta som gift i krig, för att döda sina fiender. So watch out.

Sen kom en vän till mig gråtandes... Och jag ska bara säga, ingen kallar mina kompisar för varken hora eller fitta. Blir så jävla less. What are u? 8 years old!?
I will look u up. Look your family up. Get a hitman. And kill u. (Nej det ska jag inte göra på riktigt!)


Nu ska jag sova. Ja vet att klockan bara är halv nio, men jag är sleeeepy, låt mig sova! Om någon ringer eller smsar mig kommer jag att döda er. Jupp... kanske kommer få min mens trotts allt... PMS. KÄFT10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0