Tisdag

Den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat. Och där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick, allt jag hade förstorat. Så kom änglar och ta mig till henne och ge mig en chans
för jag tror att snart brinner ett hjärta för henne nån annanstans
Kom änglar kom älvor det börjar bli kallt här sitter jag och baddar såren med salt det går åt helvete med allt.



 
Här är en bild på min nya jacka :)

Fin va? Tänkte köpa en vanlig svart, men känndes så jäkla tråkigt!

Fan fan fan... ska jobba idag :( Ville verkligen inte göra det idag. Oh well... Men Alice smade mig i morse och sa att vi inte har nån kemi på torsdag, så är ledig både fredag och lördag nu! Hur skönt är inte det!? Jätte skönt... Ser fram emot att ha ett litet lov. Nu ska jag laga frukost... eller bara kolla på tv, hahaha!

Puss på er biatches.


Kommentarer
Postat av: marie

haha har beställt en exakt likadan jacka för ett tag sen! we will look like twins :p ;)

2010-03-30 @ 17:24:06
Postat av: marie

och vad långt hår du har på bilden?! :o :D

2010-03-30 @ 19:18:29
Postat av: Frida

Hahaha wtf...!? Samma färg också?? Imma kill u :P

Tänkte att den va lite unik... men aja, fuckin H&M ;)



Jag är rapunsel

2010-03-30 @ 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0