Tisdag

Hey bitches. This inlägg goes to a bored man called Dennis. Han var väldigt besviken på mig dåliga uppdatering (?). Stammis...

Idag va jag på jobbet. Skitkul när jag råkade beställa en sötsursås endast bröd endast kött. Hahaha wtf man, ofta man ens kan skriva in det på skärmen!? Men det tyckte hela köket var kul, så jag bjuder på den. Sen fick jag en söt liten lapp, men det är en annan historia mina kära vänner.
Lite senare kom Alice förbi på jobbet, lite innan jag slutade, och gjorde det surt för mig. Sen satt både hon jag, Linda, Mattias och Eric och åt "middag" vid 9... Alltid lika kul. Mindre kul var det när någon släppte sig i bilen så att jag nästan spydde på parkeringen. Haha oxå en annan historia.

Sen har jag varit hos pappa ett par timmar också. Det va jätte mysigt. Satt ensam med honom och drack kaffe. Snackade om att jag vill plugga och jobba i Austrailen, och snackade om pengar, och om familj. Ja, allt. Och så här tänkte jag för tillfället att min plan ser ut.

1) Gå klart gymnasiet, med så bra betyg som möjligt.
2) Kanske jobba i Norge ett halvår eller så.
3) Åka till Austrailen, jobba på nån bar, eller i en affär eller som au-pair.
4) Samla tillräckligt med pengar för att plugga där, eller på nya zeeland till barnmorska eventuellt förslossningsläkare.
5) Köpa ett hus där.
6) Leva där, haha...

Men det är bara min dröm just nu. Har hört att nya zeeland och australien har bra med-schools. How ever, im superior. I can do whatever the fuck I want.



(Me, on my way to school...)

Kommentarer
Postat av: Deeennis

Så utråkad e jag inte tittar bort du ville ju att jag skulle bli din stammis så klaga inte -.-

låter som nice plan .. inte fel att flytta till Australien :) och speciellt inte fel att bli en cyklande känguru :O det skulle du ju kunna bli rik på ;)

2010-03-24 @ 15:56:05
Postat av: Frida

Hahaha! Jag är redan en cyklande känguru! :D Ser du inte det i skolan? Stutsar runt.

2010-03-24 @ 21:15:54
Postat av: Deeeennis

Jaha! va det du :o :D

2010-03-24 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0