Tjobree

Jobbet var så jäkla sämst idag, så ingen kan fatta. Goooooood va mycket folk det kan vara. Fucking hela landslaget eller nåt... Sen fick jag iaf skjuss av Ericoo till gullmars. Tur det. Sen fikade jag med Mörtin :) Vi njöt galet mycket av solskenet som brände våra trynen. Sen gick vi hem till han och hans farsa, som lagade korvstroganoff. Jäklar va gott det va! Han har världens skönaste farsa! Hahaha jag dör av garv! :D
Sen kollade vi på How I met your mother och hade rap tävling. Guess what... Im superior.

Jag ska nog inte ha så många killkompisar, kolla hur jag har blivit! Mästare på rapa... Det trodde vi aldrig.

Min data laggar nog, haha så ska lägga mig. jobbar fucking i morgon oxå. Pussy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0