Tummen upp

För fotboll...(-skillar)

Well... There's no words for it.
Stå ut med att kolla på den hjärndöda sporten, för iomed den hjärndöda sporten finns hjärndöda män.
And yes we like brain dead men, not men with brains... That's way to complicated. Trust me. I know. They are hard to manipulate.


(Garcia med svart... Min stalker)



Och då ska vi inte ens börja snacka om klättrings killar. Längtar tills jag ska börja träna med Mirush.



Kom till hennes jobb, alltså på Karbin (klättrings ställe vid älvsjö).
Kommer in lite random. Det var som att allt gick i slowmotion. Halvsvettiga och halvnakna män. Muskler som jag vet inte vad. Viga är dem oxå. Rawr. Helt klart tummen upp. Så ni tjejer som inte vet vart ni ska hitta ordentliga killar. Now you know were to find them. Tog ett tag för Mira att få bort mig från klätterhallen.



Hah, fick precis ett sms från Mohamed "Hahaha du är ej frisk sök vård".
Mitt svar "Åh ska vi leka doktor!"

Såklart driver vi bara med varandra! That's disturbing...





(This is also disturbing...)


Fuck you bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0