Vi som ogillar skolans internet... gilla? Klick!

1) Dagens första hiss går till...dun dun dun duuuuun... Dennis! :D
Han gör mina dagar varje dag genom att ge mig ett nyp... på armen :) Visst så blir mina armar fulla med blåmärken, men jag döööör så skönt det är! I like the pain! ^^
Sen så följer han alltid med mig och hämtar vatten under lektionerna! He is so good to me!



2) En annan hiss är till mig i lördags!  Jag tycker att det är godare att dricka öl med sugrör :)
Folk skrattar och bah "Du vill bara ha uppmärksamhet!"... Well... I got yours...

3) Sen en tredje hiss går till blind dates! Alice... Onsdag!


Idag har jag somsagt kemi prov. Orkade ej plugga igår men ska plugga nu innan lektionen. Har två timmars hål... Men iof så blir det prinskorv till lunch, och jag menar... det säger man inte nej till. Jag älskar prinskorv.





Älskar verkligen t-shirt stores tröjor. Goood så snygga. Speciellt killarnas tröjor.
Så här är mitt tips till er grabbar i sommar



Skit fräsht med vita tröjor med solbrännan :) Raaawr!

Men nu ska jag ha matte om 13 min, så måste dra!







Kommentarer
Postat av: Deeeeeeennis

Yeay första hissen till mig ;)

Du borde ha tredje tröjan x) jag gillar den!

och nu slutar vi och jag ska HEM! :D

baii! <3

2010-03-15 @ 09:43:17
Postat av: Anonym

Hahaha Yey you! :D

Men det är ju killtröjor! Fast jag kan ha den iaf kanske. Hatar tjejernas figursydda fakking tröjor anyways...



Fuck you, gå hem då, jag blir inte ledsen! Får väll äta prinskorv själv då.. Tack.



<3

2010-03-15 @ 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0