Walla bruush

Varit på IKE and A idag med syrran och med gudsonen :) Var mysigt. Åt lite lunch (Köpte en stor pizza till mig och Erik, hahaha skoja inte om att den unden äter mkt. Han är 3/4 av pizzan, tur att jag inte var hungrig), hon shoppade en massa och jag köpte present till Majush. Hoppas hon gillar det!

Provade brudklänningar idag oxå. Känndes passande. Eftersom Poriya friade till mig  för ett tag sen, så är det dags att gifta sig snart. Blir nog i sstadshuset i London... (Inside joke)
Älskade klänningen! Skit fin med spets. The way I like it. Who is the lucky guy?
 


 

 

Ska äta glass och kolla på film nu. Bye bitches.


Kommentarer
Postat av: Linda

i'm the lucky guy ju hahaha

2010-03-01 @ 21:20:28
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0