...you give me fever...

Haha både jag och Alyx är skit sjuka. Hon gick precis till läkaren, och det visar sig att hon har halsfluss! Hon och jag måste sluta dela cigg och saliv ;) Är man lovers och bukis så är man. Vi har mkt gemensamt.
Lite för mkt! Hahaha
Vi jobbar på samma jobb.
Vi har lika danna jävla skor.
Lika väskor
Lika jacka
Lika leggings
Lika hårfärg
Halsduk
ALLT

Det ser skumt ut när vi går tillsammans! But it's love right there <3

Mår sämre idag. Har fått feber.
Var ledsen, för att jag var hungrig. Men bönade och bad min lillebror att gå till grillen och köpa en kebabtallrik till mig. Skit sugen. Extra sås ska det vara! Im a fatsooo.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova, vänta på maten.

Hoppas ni andra mår bra, och njuter av erat fakking lov.

<3


Kommentarer
Postat av: Linda

YEAH BABY! halsfluss!

2010-03-03 @ 16:32:33
URL: http://earthquake.blogg.se/
Postat av: Frida

ROCK ON!!!

2010-03-03 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0