Assfart

Sååå.... about last night, let's forgive and forgett. Men åt god middag med Bojan, på restaurangen och sen gick vi runt lite i stan. Sen mitt i natten mötte jag upp Cristian, igen... Hahaha awesome! Drunk ass bitch :D Men grabben bjöd mig iaf på en päron smartis, som faktiskt va den godaste jag druckit. All credit to him. Kom hem sjukt sent, och upp tidigt, eftersom tusen miljarder människor ringer mig kl 9-11... Så gav upp vid 11 och va tvungen att ringa tillbaka till alla.

Skulle ha myskväll med Alice ikväll, sen ringer vårat jobb, så vi ska jobba tillsammans på Årsta donken (hon jobbar egentligen på globens) stängning ikväll. Haha kommer bli sjukt kul! Så inget mys ikväll inte. Och ingen sovmorgon heller för den delen. Suck. Aja, vad ska man göra :D

Är på sjukt bra humör, även fast jag är lite sen med att fixa mig till jobbet. Kl är 5, och ska jobba kl 7... Aa, kanske hinner ändå. Vem vet.



Fan nu ska jag kirra biffen! Love yah bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0