B-day

Eyy, hade världens bästa födelsedag! Jag och Mira började dricka vid kl 2, hehe, ALL IN, thats all im sayin'. Sen kom hela feta släkten och mina nära kompisar. Skit mysigt. Sen drog jag Mira, Matilda, Joel och Carl Johan ut till Balthazar vid götgatan och tog några drinkar. Fy farao va dyrt det är att vara ute. En cider för 65 kr. Men jag hade en helt underbar dag. Fick världens finaste kort av Alice. Hennes present var att först ska vi på en timmes massage, sen ska hon laga middag, och sen ska vi på sex and the city 2. Fan vilken underbar present! Simone ska också med, för den lilla älsklings bruttan fyllde 17 den 19:de maj! :D Så då va vi ute på Pizza hut och åt en jättegod lunch tillsammans.

Men pallar inte skriva mer, för jag är helt jävla slut i huvudet! Ska sova som jag aldrig sovit förut ska jag säga er.





Nighty night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0