haha lirare

Fattar inte grejjen, men folk fortsätter läsa min blogg även fast jag inte uppdaterar. Skit gulligt. Man blir glad av det! :D Btw, Kerstin i min klass visade en sida www.omegle.com
Gå in där. I did. Man chattar med folk från hela världen, och ni som är coola som faktiskt går in på sidan och chattar så betyder asl = Age, sex, location. Det är typ the opening line. Detta är bara en massa kåta grabbar från kina, indien och usa, men så jävla underhållande, tro mig. Det är så otroligt enkelt. Bara trycka på en knapp, så kommer det en stranger, slumpmässigt in i chatten. Inga namn, ingen email, bara en chatt, utan att vara medlem. Det är typ vad jag gör en lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0