Mammas...

Igår va bästa dagen på länge ska jag säga!
Dagen började iof med tidernas huvudvärk... Sen mötte jag upp Alice, så drog vi till storstaden och gick på helkroppsmassage. Sen drog jag och Simone till Liljeholmen där jag köpte ett par jätte fina klackskor. Sen mötte vi upp en liten Carl Johan, umgicks lite, sen kom vi hem till Alice där hon hade lagat en jätte god middag, med kyckling och pasta. Till efterätt blev det vit chokladmousse och lite champagne, sen bar det av åter igen till storstaden och kollade sex and the city 2. Filmen var lite utav en besvikelse, men det kan en stark person som jag själv hantera. Sen drog vi till Maja, där hon och hennes vänner hade party :)
Sen drog vi till Alice, och där slutar berättelsen. Censur!



Idag har jag jobbat, utan att ha sovit inatt. Sen fick jag skjuss hem till Alice av Silas. Nu har jag köpt lite ravioli som jag ska tillaga.
Adios fuckers


Kommentarer
Postat av: marie

uppdatera fridaaa!

2010-06-20 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0