OhmajF-ing good

It just happend :D Ska inte berätta vad som har hänt, vissa saker är mer privata än andra!

Idag har jag varit med Alice och Mira i kungsan, och spelade shack. Och ja Mira, du förlorade.
Är fett seg, vaknade hela natten av at jag inte kunde andas. Så fort jag slumrade till fick jag panik. Tror det har med pollen att göra. Fy tusan. Ska fortsätta skriva ett tal tills i morgon om Evig kärlek, ha, vad fan är det? Jag har slutat tro på sånt. Dags att vara realistisk. I slut ändan är det endast jag själv. Men äkta kärlek är däremot något helt annat :D Så... var tvungen att göra en fältsudie ^^ 
Se om jag kom på några ideer.

Så här såg det ut då




Och så här såg det ut ikungsan idag! Äntligen har dem vackraste träden i världshistorien blommat ut <3



Men nu ska jag skaffa ett liv eller nåt tänkte jag skriva, fast jag egentligen ska plugga :) Så busigt av mig


Kommentarer
Postat av: Majron

Jag är inte bra på shack...

2010-05-03 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0