Hej soliga söndag!

ledsen för dålig uppdatering!
Har haft väldigt mkt och så dem senaste vekorna men nu lugnar det ned sig.
Jag har bestämt att jag ska förlänga min gymnasietid med 1 år. Yes it's true. Jag har väldigt många kurser detta året, och för att jag ska kunna komma in på akademiska, så måste jag ha MVG i nästan alla. Det betyder alltså att jag läser 6 kurser detta år, och 6 nästa år. Jag kommer ha tid över till att jobba, och framförallt börja dansa balett igen! På Dansakademin. Jag tycker jag har gjort ett moget beslut, ett långsiktigt mål. Och inte "Shit måste ta studenten i år som alla andra, trots att jag inte kommer komma in på högskolan!" No way. Bättre att ta studenten och veta garanterat att jag kommer komma in på ett av världens bästa universitet och sjukhus.

Var ute och sprang i naturen förra måndagen, så här kommer lite bilder :) Yes, det börjar bli höst, and I love it!




Bye bitches, nu ska jag laga frukost, ja, sådär halv 4. Men i mitt försvar vaknade jag vid 12.

Kommentarer
Postat av: Annie

Älskade Dotter. Vad har du fått allt ditt förnuft ifrån?? Underbart!! Och att du ska dansa balett igen!! KANONBRA! Jag har sällan skådat en kropp som rör sej så vackert som din.



Kram, Älskar Dej

2010-10-17 @ 22:52:06
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se
Postat av: Bg2

Jättebra beslut sötis! Åhh dansakademin, jag tränar på friskis som ligger bredvid. Va kul! Love u och vi hörs snart

2010-10-21 @ 15:56:48
Postat av: Chanchita

Frida!

hittade din blogg, och Grattis till allt, pojkvännen, flyttat hem ifrån, och dina mogna val. ;) synd bara att jag inte "känner" dig längre. puss <3

old friendship never die!

2010-10-27 @ 13:33:56
URL: http://chanchita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0