Måndag

Hej alla!
Idag har det varit en lång dag i skolan, känns det som iaf...
Tog lite bilder från lägenheten som jag nu ska lägga upp, observera att det absolut inte är klart, bara dem basica möblerna. Sen ska vi inreda det så det blir hemtrevligt :) MIn man har gjort ett mkt bra jobb med att bygga ihop alla dessa jävla IKEA möbler, all credit to Carl Johan <3

Sen nu ska vi ut och fria flytten genom att äta på någon fin restaurang här i Uppsala. Yey. VI har inte ätit på ett dygn nu. Så går det när man inte hunnit springa förbi en mataffär under inflytten. Fan magen kurrar ^^

I dagens inlägg vill jag hedra; Carl Johan, Emma Hultin och Mamma! <3


Soffan, och tv:n och hyllor


Byrå låda. Finns en exakt lika dan brevid, men Carl Johan höll på att fixa ena lådan...


Liten del av köket + min fina murgröna! Älskar den fina blomman.


Stolarna + bordet. Bordet går att dra ut så det blir ett stort långt bord
Passar för kanske 8 gäster.


Soffan :)


Databord, bra för mig.

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack sötaste för ditt hedrande. Hejja CarlJohan som skruvat ihop allting så bra!!! :-)



Allt ser superfint ut. Ser att ni valde byrån ni tittade på?

Hoppas att du förstod att de rosa ljusen var till toaletten, precis som du sa på IKEA.



Love U <3

2010-10-04 @ 21:03:43
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se
Postat av: Annie

Tack sötaste för ditt hedrande. Hejja CarlJohan som skruvat ihop allting så bra!!! :-)



Allt ser superfint ut. Ser att ni valde byrån ni tittade på?

Hoppas att du förstod att de rosa ljusen var till toaletten, precis som du sa på IKEA.



Love U <3

2010-10-04 @ 21:05:05
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se
Postat av: marrebarre

å vad fint ni har det! läntar tills jag får komma och se :) puss!

2010-10-06 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0