Onsdag

Carl Johan tycker att han har förtur till datorn för att han ska spela dataspel= dålig blogguppdatering. Sen när han inte spelar pluggar han framför datorn, utan att använda själva datorn, bara skrivbordet. När han kan sitta vid matbordet, typ 1 meter bort :) Älskar honom. Ni säger han att jag bara har 5 min på mig. Att jag ska använda någon av de bärbara datorerna i stället. He wish.

Nu är klockan snart 12 och vi ska precis börja laga middag, kotletter med bea sås och pommes!
Har mkt att uppdatera om, men som jag märker har jag bara fåtal minuter kvar, och måste kolla min mail. Hahahaha.

Pusssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Annie

sitter och undrar varför vi köpte den bärbara till dej ;-) <3

2010-10-14 @ 17:54:28
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0