Aloha!

Nu äntligen är allting fixat och klart!
Vi flyttar till Uppsala, Lilla sunnersta den 1 oktober! Samma dag börjar jag skolan här i Uppsala, Bolandsskolan. Jag kommer gå i en klass som är till för dem som har ändrat sig om sitt program i sista året. Så jag kommer nu läsa specialutformat sam program. Kommer bli otroligt kul, och jag längtar som bara den.



Detta är en bild på Lilla sunnersta, dit vi ska flytta. I något av dessa hus. Sötiiiz!
Det är en tvåa i ett jätte bra och mysigt område här i uppsala, och ganska nära till centrum också.
Vi har det mesta till lägenheten, men vi ska köpa större säng, bokhylla, soffa, soffbord, matbord.... Okej, vi kanske inte hade det mesta, men bra blir det. Vi har redan dessa saker, men vi vill ha nya saker, men det kommer väll med tiden antar jag.

Idag har jag och Carl Johan och hans familj kört gocart. Fyfarao vad jag aldrig kommer göra om det. Carl Johan och Jurre kör som jävla idioter och pucklar på mig i svängarna. Nära döden upplevelser kändes det som. Bilder på detta kanske kommer senare. Nu ska vi äta kräftor och sen äta oxfile med potatis, sen ska jag Carl johan och Lisa ut på Birger Jarl och ta några öl och cider antar jag :) Kommer bli kul, men jag har tyvärr ingen kamera, fan det måste vi köpa också. Stryk det, Carl johan hade visst en kamera. Fast i Stockholm.

Fan är så sjukt taggade på livet + att det finns två par nya skor och två par nya klänningar i min garderob! Always makes me happy.

Aloha, as in goodbye




Kommentarer
Postat av: Mamma Annie

Du har väl alls inte någon kamera. Tänk på att det är din lillebrors!! ;-)

2010-09-10 @ 15:20:55
URL: http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0