Hejhejehej

Idag har jag varit på min första lektion i min nya gymnasieskola. Det gick ganska bra tycker jag men har dock inte träffat hela klassen. Det ska jag göra i morgon på klassrådet. Så slutar jag dösent också. Idag slutade jag halv 5 i morgon slutar jag 6 TROR jag. Eller var det på måndagar? Har ett ganska soft shema kan jag säga däremot, trots alla håltimmar, som inte kommer att vara ett problem när vi flyttar till sunnersta, eftersom att det bara är en enkel buss emellan på ca 8 min. Tisdag är den jobbigaste dagen, En 40 minuters lektion... Döjobbigt! ;) Neee, nu skojade jag bara, jätte skönt som fan är det! Går aldrig lååånga dagar, utan när jag slutar sent börjar jag sent också.
En annan sak som är ganska läbbig var att när jag skulle ha min absoluta första lektion, så va det då naturkunskap. Det första jag ser är burar med gigantiska kackelackor och andra småkryp. Det enda jag kunde tänka på den lektionen var hur fan jag skulle ta mig till väga när någon jävel råkar välta dessa burar, haha!

Sen har jag inskaffat mig en söt tröja frina gina och en halsduk! Det behövde jag. Så nu har jag suttit i myskläder och en halsduk och druckit kaffe och kollat på idol med Carl Johan och hans familj. Hur mysigt som helst.
Inatt ska vi på en kvälls promenad har jag bestämt, men då gäller det för mig att plugga lite nu den kommande halvtimmen, suck.

Och kan ni gissa vad som hände igår? Jag såg ett stjärnfall, och en sjärna föll ned på knä. Vi lovade varandra föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0