Hejsanhoppsan!

Hej allesammans! Eller a, ni som bemödar er att faktiskt kolla in min grymma blogg sådär då och då. Har haft otroligt fullt upp, i helgen var jag på bio med familjen, gav min pojkvän en hjärnskakning, packade ihop hela mitt rum i Älvsjö i kartonger och åkte tillbaka till Uppsala. Jag har också pluggat matte, men det va i torsdags. OCh idag... Har första matteprovet på torsdag! Och tro det eller ej, men jag börjar greppa detta med ekvationer och olikheter. Nåt som i vanliga fall skulle åka in genom ena örat och ut genom det andra.

Idag i skolan hade vi skolfoto, haha fifan va ful jag kommer bli på det kortet. Försov mig morse och hann inte duscha eller fixa håret what so ever. Men aja, får väll se hur det blir. Förjävligt troligen men vem bryr sig egentligen.

Nu sitter jag och väntar på att min älskade Carl Johan ska plugga klart, han har dugga i morgon (ett slags förberedelseprov inför dem riktiga tentorna) så han måste sitta ett tag till, jaaa, iaf till tio sen drar jag med honom ut på en lååång promenad och sen ska vi mysa ner oss i sängen med chips och dipp och kolla på våran nuvarande favorit serie "Tusenbröder". Den är så otroligt jobbig att titta på, man får panikångest och vill bara stänga av datorn, men det går inte! Det är så sjukt spännande! Vi kan ligga till sent på nätterna och kolla trots att vi ska upp om 3 timmar. Hahaha.

Meneee... här kommer en bil iaf.


MIn sovandee lilla ängelen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är väl klart att man följer din blogg. Tycker att det är roligt att du börjat skriva igen.

Tack Frida (och C-J) för en toppenkväll i lördags. Härligt :-)



Lycka till på provet



Love U

2010-09-21 @ 22:02:45
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se
Postat av: FRida

HAha aa den är speciell denna bloggen ;)

Love u mum <3

2010-09-23 @ 23:45:04
Postat av: Annie

Love U 2 <3

2010-09-24 @ 13:13:56
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0