Hela fadderullan

Igår var vi som sagt på Birger Jarl här i uppsala. Ett riktigt bra ställe. Så Carl Johan beställde ett helrör till mig och Lisa. Haha det va otroligt kul, och jag blev ganska dragen på bara två glas vodka redbull. Fast tror Carl Johan hällde i mer sprit i glaset när jag inte kollade. Som jag gjorde när han va på toa. Han hade hälften av glaset kvar, så passade jag på att hälla i lite sprit där! Så glaset blev helfullt. Ungefär 80% av glaset var ren sprit. Och nu är han bakis som fan och kollar i IKEA katalogen. Jag har också lagat fattiga riddare till honom och mig + grädde.
Men nu ska jag röra mig tillbaka till Stockholm för jag vill börja packa ner mina saker i kartonger (Jag vet att det är typ drygt en månad kvar, men who tha hell gives a fuck...?).





Nu ska jag dra!
Puss! (btw, Lisa blev as packade också :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0