Lördag

Hejsan! En snabb uppdatering, för ska åka med bussen till stockholm om en halvtimme ganska exakt...
Igår hade vi student möss provning! Fifan vilken fin mössa jag har beställt! Den är rosa innuti och sen en ljusblå pärla i framme. Sen ett rosa silkes band på utsidan. Visst, egentligen det rosa innuti mössan står för visby, och det rosa sidenbandet står för hantverks linjen, men vem bryr sig, min studentmössa är rosa! Sen så är det en krona mitt på toppen av mössan. Wow! Sen beställde jag ett glas med mitt namn på.

STUDENT 2011
Sen igår lite senare så va jag med min älskling och min lillebror här i uppsala. Vi hade det världigt mysigt :) Vi spelade qluedo, åt brieost och chips med dipp. Sen satt vi vid ån och mös lite.
Idag ska jag träffa min älskade Matilda, får se vad vi hittar på, tror jag har lite mer att packa i mitt rum och saker som ska slängas.
Hej då!!!!!!!!!!!!!!
Lägger upp en bild på mössan när jag kommer hem! Hejdå! igen...

Kommentarer
Postat av: Annie

Kom hem NUUUUU. längtar

2010-09-25 @ 17:51:17
URL: http://www.peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0