Tisdag

Tjabatjena hallå!

Idag rusade jag upp till skolan, och gick på dagens enda lektion, spanska! Dun duuuun...
Sen bakade jag en tårta till min älskling. Sen åkte vi först till MIO, och kollade på soffor och lite prydnader och så hittade vi denna fina brasa! Den ska vi ha!Sen kollade vi på lampor och så, sen vidare till Toysr'us, eller va det heter. Letade efter en födelsedags present till min gudson Erik, han fyller 2 den 8:de oktober! Stor han håller på att bli. Sen till JYSK, kollade på soffor, slutade med att vi hittade ett skitfint bord, inte så värst dyrt heller... Högt bord med barstolar, så det är bra, för då kan man skjuta in borde så det blir litet, så sitter man två st, men man kan ta ut det så sitter man 6 st. Effektivt va!? Hittade en bra soffa, som är en bäddsäng (den som Carl Johan ligger i). Men den va lite för hård. Så vi gick vidare till IKEA! Där mina vänner, hittade vi en väldigt skön soffa, som vi troligen kommer ta, om jag får bestämma... Så kollade vi på garderober och så, men det ska köpas troligen på lördag, när vi flyttar in.

Kan inte fatta att vi flyttar in i våran lägenhet på lördag. Känns så overkligt. Ska bli skitkul, och vi kommer ha en stor inflyttningsfest. Får se när det blir, kanske om två eller tre veckor, när vi fått klart allt hemma. Kommmer bli bajskul iaf.







NU ska jag kissa, och sen bada! Sen ska jag ut och köpa cigg tror jag... eller äta tårta. Livet leker ikväll, börja 12.40 i morgon! Lalalalaaaaaaa

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma Hg

fett mysigt med brasa!! :O Men hallå vill se läääägenheten?! BILDER <3

2010-10-02 @ 20:12:46
Postat av: Frida

Hihi snart ska du se den gummsan

2010-10-05 @ 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0