Torsdag

Hej hålla!
Asså jag förstår inte. Alla vi som går årskurs 3 i gymnasiet vet om alla 94 som precis har börjat. Hjälp mig gud, vilka snorungar. Alla 94:or är så otroligt uppkäftiga, oartiga, uppmärksamhetsbekreftelse, otaksamma. Jag förstår verkligen inte. Jag kan inte minnas en enda gång jag bad min lärare hålla käften för att jag skulle skicka iväg ett sms till en tjej polare några bänkar bort bara för att kolla hur mkt cider man ska köpa in till i helgen.
Det är helt sjuk. Och hur vet jag detta? Jo för att jag läser spanska med enbart 94:or... Jag får panikånges innan jag går in i klassrummet. Dem är också helt inkompetenta. Okej, jag ska inte ta det för långt, men dem har ju för mestadels inga hjärnceller kvar.



Hej hej, vi stannade i huvudet när vi va 14...

Aja, nu ska jag dra med Carl Johan till någon sushi bar, för är så sjukt sugen på laxsushi.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0